Rahsazan.ir

بنر
Slider Slider Slider
بنر
بنر
بنر

راهنمای ماشین آلات راهسازی

 

www.rahsazan.ir  

معرفي سايت راهسازان     (پايگاه تخصصي ماشین آلات راهسازی)

دنياي امروز دنياي تخصص هاست. پس از نيازمنديهاي عمومي و تاثير آن در تجارت ايران، اينك شاهد نسل جديد نيازمنديهاي اينترنتي هستيم. نيازمندي هاي تخصصي در رشته هاي گوناگون:

سايت راهسازان، يكي از سايت هاي تخصصي از نسل جديد نيازمنديهاي اينترنتي است كه به هدف ايجاد بستري تخصصي آن هم براي يكي از شاخه هاي صنعت كه پيرامون ماشین آلات راهسازی مي باشد، تاسيس شده است.

بعضي از اين دستگاه ها كه همه تحت عنوان ماشین آلات راهسازی شناخته مي شوند عبارت است از:

بیل مکانیکی ، لودر ، بیل بکهو ، گریدر ، شاول ، تاورکرین ، غلتک ، تجهیزات آسفالت ، تجهیزات بتن ، کامیون ، کامیونت ، تریلر و ....

 

سايت راهسازان براي تامين كنندگان ماشین آلات راهسازی:

اگر شما يك توليد كننده، وارد كننده، صادر كننده، عمده فروش، توزيع كننده و يا به نوعي داراي نمايندگي فروش، شركت بازرگاني و يا خدماتي و در مجموع تامين كننده هر يك از شاخه هاي مربوط به ماشین آلات راهسازی هستيد، اين سايت زمينه بسيار مناسبي براي معرفي مجموعه شما و محصولات و خدمات شما و شركت شما در زمينه ماشین آلات راهسازی مي باشد.

در بازارهاي تخصصي مشتري بيشتر و انتخاب ها و خريدها بهتر، آسانتر و سريعتر انجام مي گيرد.

رقباي شما در اين سايت محصولات و خدمات خود را در زمينه ماشین آلات راه سازی به جامعه معرفي مي نمايند. شما نيز مي توانيد در اين سايت و اين بازار تخصصي در كنار رقبا محصولات و خدمات خود را به كاربران ارائه دهيد.

 

سايت راهسازان براي خريداران ماشین آلات راهسازی:

اگر شما يك مدير،كارپرداز، مسئول خريد، مهندس يك كارخانه، كارگاه و يا يك شركت صنعتي و در مجموع يك شهروندي هستيد كه به دنبال يك نوع خاص از دستگاه ها و تجهيزات در زمينه گسترده ماشین آلات راهسازی هستيد مي توانيد در اين سايت، بالابر صنعتي مورد نظر خود را پيدا نماييد با انواع مختلف آن در اين سايت از لحاظ كيفيت و قيمت و ... مقايسه نماييد و در نهايت انتخابي مناسب داشته باشيد.

 

 

 

بهتر است بدانيد:

- به طور ميانگين 70 تا 90 درصد بازديدكنندگان سايت هاي اينترنتي از طريق موتورهاي جستجو و يا سايت هاي ديگر به سايت ها وارد مي شوند.

- موتورهاي جستجو نيز پارامترهاي متعددي را براي سايت ها در نظر مي گيرند تا بدانند به چه سايتي چه رتبه اي دهند و آن سايت را در چه رتبه اي از نتايج جستجو به كاربران نشان دهند.

- يكي از اين پارامترهاي مهم مورد توجه موتورهاي جستجو، ميزان ترافيك يك لغت و لغات مشابه آن در يك سايت مي باشد.

يكي از دلايل اصلي اينكه سايت هاي نيازمندي در رتبه هاي اول نتايج جستجو قرار مي گيرند همين موضوع است. از هر لغتي در اين سايت ها تعداد زيادي وجود دارد. از اين رو موتورهاي جستجو به اين سايت ها توجه زيادي دارند.

- براي سايت شركت ها كارخانه ها و به نوعي هر تامين كننده در هر زمينه اي بهتر است كه محصول و خدمات خود را در يك نيازمنديهاي تخصصي و مربوط به شاخه كاري خودش معرفي نمايد تا :

1 - محصول و خدمات شما سريعتر توسط موتورهاي جستجو پيدا شود و به كاربران نشان داده شود.

2- كاربران به اين واسطه با سايت اصلي يعني سايت شما آشنا شوند و به سايت شما وارد شوند.

3- با افزايش بازديد ها از سايت شما توسط سايت هاي واسطه (نيازمنديها) رتبه سايت شما هم در موتورهاي جستجو افزايش يابد.